Assalamualaikum...
Alhamdulillah...hari ini first time aku try sesuatu yg baru...baru untuk aku.Semalam...after baca Yaasin..terus tido.nak study tp ngantuk..paginya aku bangun mengerjakan yg wajib...then terus buka YM...terlinklah aku dgn blog seorang sahabat baikku nun jauh di UK.selepas baca artikel dalam blog sahabatku tu..terketuk pintu hatiku nk bt blog nie...terima kasih sahabat...kerna tinta darimu menyedarkan aku betapa kerdil..betapa hinanya aku kat dunia nie...Alhamdulillah...kasihMu masih di sisiku...tetap tidak meninggalkan aku walaupun aku dah banyak melakukan dosa dan kesilapan.
Sejenak aku termenung..."T...ko memang ego!!!" tersedar aku dari kelemahan aku...terima kasih sahabatku lagi sekali kerana menyedarkan aku.KasihMu tetap di sisiku....Kau masih menyayangiku ...mengingatkan aku melalui sahabatku...Emm...manusia memang pelupa...perlu sentiasa diingatkan...terima kasih CINTA...terima kasih sahabat....KasihMu ke Syurga....CINTAku...hanya ALLAH dan Rasul ALLAH...
Tuesday, April 21, 2009
KasihMu tetap disisi....
Subscribe to:
Post Comments (Atom)



2 comments:
salam..permulaan baru, insyaAllah jadikan blog nih sebagai satu platform tuk sampaikan Islam..
anyway, zathi kan ni?? kut2 tersilap jee...hihi
yup...insyaallah...sama2lah kita berjuang untuk ISLAM...gud luck!!!...chaiyok2!!!hehe...
Post a Comment