BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 23, 2012

cite2...

Assalamualaikum....
selamat sejahtera ke atas kamu...=)

Bismillahirrahmanirrahim...
Dengan nama Allah Yg Maha Pengasih, Maha penyayang....=)

Alhamdulillah...
Segala Puji hanya bagi Allah...=)

Alhamdulillah....Hari nie...x tau la nk cite ape...tp sekadar satu perkongsian yg ingin dikongsi bersama teman2..
Hidup nie..Allah dah aturkan yg terbaik cuma saye perlu memilih...
pilihan tu la yang kadang2 x mudah...kena pilih yang baik...untuk memilih kena la minta pd Allah.saya diberi pilihan..tp jika sudah ketentuan Allah...dan ketetapan dariNya...saya kena la redha.huhu...Kerana saye yakin setiap ketentuan itu adalah yang terbaik untuk saye...saye kena yakin.Sabar menghadapi apa jua ujian yang mendatang.seperti seorang murid menerima ujian daripada seorang guru. ujian tu bertujuan ingin melihat sejauh mane tahap saye...begitu juga ujian drp Allah...Allah ingin lihat setakat mane saya beriman dengan Dia...doa ku pada Allah...smg Allah sentiasa memberi petunjuk agar dpt memilih yang terbaik....sentiasa berada dalam redha & lindungan Allah S.W.T...(^_^)....
sbb saye nie cuma penumpang di dunia, di bumi Allah yg sementera nie....saye mesti ingat apa yg saye dapat, apa yg saye perolehi hanya lah pinjaman sementera yg Allah beri pada saye...jgn la saye jadi hamba yang lupa dan lalai dengan dunia yg sementera nie...kerana dunia dan isinya hanya permainan yang digambarkan indah...sedangkan ada lagi tempat untuk saye...yang lebih indah...Allah janji kan syurga yang indah...saye minta apa je akan terkabul tetapi untk ke syurga perlu la berkorban...seperti saya ingin berjaya dlm hidup..saya usaha...jadi..samelah..kalo saye nak masuk syurga saya pun kena usaha..usaha menjadi hamba Allah...yang Allah redha...amin...

rasenye setakat tu dulu...insyaallah..dengan izinNya....T sambung lagi..=)

T...peAce...(^_^)V

0 comments: