Assalamualaikum wbt....
Alhamdulillah...masih diberi peluang view blog nie...
mmg dah lame sgt x bukak blog nie..huhu..
kena buat sedikit refreshment untuk blog nie...heE...
rase rindu sgt kat kwn2...
betul ckp 'org tue2'..kalo da stat keje...
lost life kejap...pastu br la bleh arrange blik jadual 2...rase mcm nak tulis mcm2 lg tp mase x berapa fix..emm..
nak buat sesuatu yang ALLAH suka mmg perlukan kekuatan...
carilah mase untuk selalu 'date' dgn DIA...for sure DIA sentiasa ada masa untuk kite...(^_^)
insyaALLAH...
i 'll be bAck later...=)
T...(^_^)



0 comments:
Post a Comment